Helpdesk Vitaal Thuiswerken

Helpdesk Vitaal Thuiswerken

Wat wilt u nu niet verliezen in deze onrustige periode in tijden van het coronavirus? Het welzijn van de medewerkers en de bedrijfscontinuïteit. Hoe houdt u beide gezond als er geadviseerd wordt aan werknemers om zoveel mogelijk thuis te werken?

Lopen medewerkers tegen problemen aan of met zorgen rond? De meeste werknemers hebben momenteel beperkte middelen en moeten zich aanpassen aan het thuiswerken, al dan niet met kinderen. Wat heeft u uw werknemers te bieden ter ondersteuning van deze ingrijpende veranderingen, stress en onzekerheid? Hoe waarborgt u nu de continuïteit. Wat kunt u als werkgever nu direct doen?

Specialistisch advies
Binnen Rienks is er een team van specialisten om mee te denken over passende, extra maatregelen die nu genomen kunnen of zelfs moeten worden voor de inrichting en de uitvoering van de werkzaamheden op de thuiswerkplek. Zoals een Arbeidshygiënist, Veiligheidskundige, Bedrijfsfysiotherapeut, Bedrijfsmaatschappelijkwerker en een Arbeid & Organisatie deskundige bijvoorbeeld.

Helpdesk Vitaal Thuiswerken Uw individuele medewerkers krijgen telefonisch of via beeldbellen coaching & advisering op een voor hen passend moment. Wij ontzorgen hiermee de leidinggevende en problemen worden direct aangepakt zodat de inzetbaarheid gecontinueerd blijft. Te denken valt aan ergonomie, communicatie, pauzegedrag en concentratieproblemen. De Helpdesk is op maat in te richten en uit te voeren.

Als je voelt dat je vastloopt als werkgever of leidinggevende en met een psycholoog of coach van Rienks wil praten, stuur dan een mail sturen naar t.nieberg@arbodienst.nl. Binnen 24uur wordt je gebeld. Het eerste gesprek is kosteloos. Mochten er meer gesprekken nodig zijn, zullen we dat nu in maatwerk oplossen.

Of contacteer Joris Mostert via mobiel 06-13647883 of via e-mail:J.Mostert@Arbodienst.nl of

Download de leaflet Helpdesk Vitaal Thuiswerken hier.
Download de Persoonlijke Tips voor Thuiswerken in onzekere tijden hier

Verlies ook niet het positieve werkklimaat en de continuïteit bij leidinggevende:
Management Advisering en Coaching in tijden van het Corona virus

Wist u dat een derde van de mensen met praktische beroepen voelt zich onveilig voelen op de werkvloer door het coronavirus?

Ook werknemers en leidinggevende in vitale sectoren hebben momenteel te maken met uitzonderlijke situaties die zorgen voor gevoelens van angst voor besmetting, stress, onrust en vermoeidheid. En wellicht nog onzekerheid over hun baan.  Over leiding geven aan thuiswerkende medewerkers of in vitale sectoren krijgen wij nu de logische vragen: Er zijn veel mensen aan het werk op de bouwplaats, hoe ga ik hiermee om? Hoe kan ik effectief communiceren? Heb ik een corona task force team nodig? Hoe werk ik het beste samen? Hoe geef ik leiding als je zelf ook onzekerheid en angst ervaart? Hoe voorkom ik onveilige situaties en stress? Kunnen ze wel naar hun werk? Via een telefonisch consult of video-bellen kan Rienks direct ondersteunen om zoveel mogelijk werknemers op een gezonde en prettige manier aan het werk te laten blijven.

Heeft u interesse in de Helpdesk Vitaal Thuiswerken, Managementadvisering of andere arbodiensten? Neem dan rechtstreeks telefonisch of per mail contact op met één van de deskundigen van Rienks om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.

Als je voelt dat je vastloopt als werkgever of leidinggevende en met een psycholoog of coach van Rienks wil praten, stuur dan een mail sturen naar t.nieberg@arbodienst.nl. Binnen 24uur wordt je gebeld. Het eerste gesprek is kosteloos. Mochten er meer gesprekken nodig zijn, zullen we dat nu in maatwerk oplossen.

Of contacteer Max Vermeij via mobiel 06-12592678 of via e-mail: M.Vermeij@Arbodienst.nl